środa, 10 lipca 2019

recenzja

Już dziś króciutka recenzja kilku kosmetyków. Oto te które zdążyłam przetestować:
- słuchy szampon Batiste - tropical  Osobiście uwielbiam suche szampony. Szybkie odświeżenie. Super sprawa. Moje włosy bardzo często przetłuszczają się u nasady. Mam z tym ogromny problem ponieważ suche końce, przetłuszczona góra. Szampon idealnie sobie z tym radzi.Mam ciemne włosy i nigdy nie spotkałam się z białym nalotem. Z odległości około 30cm spsikuje  następnie wcieram we włosy. Różnica ogromna. Ważna sprawa słuchy szampon nie nadaje się do odświeżania włosa na jego końcu czy środku. Gdy w całości włos jest przetłuszczony wtedy tylko szampon z wodą . Batiste tropikal ma zapach świeżych owoców kokosa, melona, banana. Bardzo mi się podoba. Kupiłam go w Anchuan w promocji za 9zł.  Cena standardowa to około 12-14zł.

moja ocena : 10/10



- antyperspirant Fa o zapachu arbuza 
antyperspirant kupiłam ze względu na niską cene. Zapłaciłam za niego tylko 4zł. Oczywiście znalazłam go w promocji. Ma formę dezodorantu o pojemności 150ml. Ma zapach arbuza. W opisie możemy wyczytać że zapewnia ochronę do 48h. Raczej się z tym nie zgodzę, już po 8 godzinach  przestaje "działać". Nie pozostawia białego nalotu i bardzo przyjemnie pachnie. Osobiście jednak jestem zwolenniczką Reksony i chyba jednak więcej nie skuszę się na kupno tego antyperspirantu.Niestety niczym poza ceną mnie do siebie nie przekonał.

moja ocena : 4/10


-zmywacz do paznokci Cien:
Zmywacz kupiony w Lidlu. Cena w granicy 5zł. Zmywacz świetnie radzi sobie z trwałym lakierem nałożonym w kilku warstwach, w dodatku przepięknie pachnie. Taak jeszcze nie używałam zmywacza z tak przyjemnym zapachem. Dodatkowym atutem jest butelka z dozownikiem. Super sprawa. Jestem fanką tego zmywacza. Ogólnie lubię co niektóre kosmetyki z Cien. Ale o tym następnym razem.

moja ocena: 10/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz